Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Redakcja

  • Redaktor główny:
    Patryk Romanowski
    promanowski@umwalcz.pl
    tel: +48 67 258 44 71 wew. 73
    fax: +48 67 258 26 18
  • Pozostali redaktorzy

 

Urząd Miasta Wałcz informuje, że zarządzeniem nr 0050.1.165.2024 Burmistrza Miasta Wałcz z dnia 23 września 2024 roku przyjęta została Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Wałcz na podstawie przepisów ustawy z 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928).

Procedura dostępna jest pod linkiem - "Link do procedury" bądź do pobrania w zakładce Załączniki.

Procedura do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki"

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Zarządzenie w sprawie ustalenia wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w UM
Zarządzenie w sprawie ustalenia wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w UM.pdf (6.76 MB) Dodający: Patryk Romanowski
pdf 6.76 MB Patryk Romanowski

Opis Data Zmieniający Porównaj
Aktualizacja
Data: 24-12-2024 08:30 Zmieniający: Patryk Romanowski
24-12-2024 08:30 Patryk Romanowski
Aktu
Data: 24-12-2024 08:29 Zmieniający: Patryk Romanowski
24-12-2024 08:29 Patryk Romanowski
Aktualizacja
Data: 23-12-2024 16:02 Zmieniający: Patryk Romanowski
23-12-2024 16:02 Patryk Romanowski
Utworzono artykuł
Data: 23-12-2024 15:48 Zmieniający: Patryk Romanowski
23-12-2024 15:48 Patryk Romanowski