Podstawa prawna: art. 30. ust. 1. ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego miasta, Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Wałcz, Program rewitalizacji miasta Wałcz.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia z planu lub studium i o rewitalizacji. (druk dostępny poniżej w zakładce "Załączniki")
2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
OPŁATY:
Opłata skarbowa:
• za wydanie zaświadczenia – 17,00 zł
UWAGA! Opłatę skarbową wnosi się przed złożeniem wniosku w kasie Urzędu Miasta Wałcza (pok. nr 14) lub na rachunek bankowy Banku PEKAO S.A. I/O Wałcz Nr 31 1240 3712 1111 0000 4363 6662. Dowód wpłaty lub dokonania przelewu tytułem opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kancelaria Urzędu Miasta pok. 7.
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 7 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Zaświadczenie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Wałcza oraz o rewitalizacji zostanie doręczone stronie za pośrednictwem poczty.
Zaświadczenie można odebrać osobiście w siedzibie Urzędu, pok. nr 203 za pisemnym pokwitowaniem odbioru.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Środowiska, pok. nr 203, tel. 67 258 44 71 w. 44
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
UWAGI:
1. W przypadku niekompletności wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia.
2. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.