Podstawa prawna: art. 71 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz właściwy miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Wałcz.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o zaświadczenie o przeznaczeniu zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Formularz wniosku można również uzyskać w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego i Środowiska (pok. 203). (druk do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")
2. Załącznik:
- Mapa sytuacyjno-wysokościowa lub ewidencyjna przedmiotowego terenu z zaznaczeniem działki, której sprawa dotyczy
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej
OPŁATY:
Opłata skarbowa:
• za zaświadczenie - 17,00 zł
• za pełnomocnictwo - 17,00 zł
wnoszona jest przed złożeniem wniosku o wydanie zaświadczenia, gotówką w kasie Urzędu Miasta Wałcz (pok. nr 14) lub na rachunek bankowy Banku PEKAO S.A. I/O Wałcz Nr 31 1240 3712 1111 0000 4363 6662
Zwolnienia od opłaty skarbowej:
Zaświadczenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego lub nauki, szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej oraz ochrony zdrowia.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kancelaria Urzędu Miasta (pok. 7).
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 14 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Zaświadczenie doręczone stronie za pisemnym zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Zaświadczenie wnioskodawca może odebrać osobiście w siedzibie Urzędu (pok. nr 203) za pisemnym pokwitowaniem odbioru.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Środowiska, pok. nr 203, tel. 67 258 44 71 wew. 44.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
UWAGI:
1. W przypadku niekompletności wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia.
2. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.