Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Redakcja

  • Redaktor główny:
    Patryk Romanowski
    promanowski@umwalcz.pl
    tel: +48 67 258 44 71 wew. 73
    fax: +48 67 258 26 18
  • Pozostali redaktorzy

 

Podstawa prawna: art. 63 ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, który powinien zawierać: (druk do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")
1.    Oznaczenie strony, która uzyskała decyzję o warunkach zabudowy;
2.    Nr decyzji, której dotyczy wniosek;
3.    Oznaczenie podmiotu, na który w/w decyzja ma być przeniesiona;
4.    Oświadczenie o przejęciu wszystkich warunków i ustaleń zawartych w decyzji;
5.    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeniesienie decyzji;
6.    Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
      określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej, obejmujących teren, którego

OPŁATY:
Opłata skarbowa:
•       za przeniesienie decyzji - 56,00 zł*,
wnoszona jest przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji, gotówką w kasie Urzędu Miasta Wałcza (pok. nr 14) lub na rachunek bankowy Banku PEKAO S.A. I/O Wałcz Nr 31 1240 3712 1111 0000 4363 6662

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kancelaria Urzędu Miasta, pok. 7

TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni. Przedłużenie tego terminu wymaga pisemnego powiadomienia strony, z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem terminu załatwienia sprawy.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy, doręczona stronie za pisemnym, zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Strona może odebrać decyzję osobiście za pisemnym pokwitowaniem odbioru, w siedzibie Urzędu (pok. nr 203).

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Środowiska, pok. nr 203, tel. 67 258-44-71 w. 44

TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi strona do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji. Odwołanie składa się w dwóch egz. w Kancelarii Urzędu Miasta, pok. 7.

UWAGI:
1.    Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2.    W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii. W przypadku nieuzupełnienia wniosku w wyznaczonym terminie, wniosek pozostaje bez rozpoznania.

 

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Wniosek
Wniosek(4).doc (31.50 KB) Dodający: Przemysław Draus
doc 31.50 KB Przemysław Draus

Opis Data Zmieniający Porównaj
Utworzono artykuł
Data: 20-04-2020 10:42 Zmieniający: Przemysław Draus
20-04-2020 10:42 Przemysław Draus