Redakcja
- Redaktor główny:
Patryk Romanowski
promanowski@umwalcz.pl
tel: +48 67 258 44 71 wew. 73
fax: +48 67 258 26 18 - Pozostali redaktorzy
Wydział Spraw Obywatelskich
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych) |
|
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Administratorami są: W zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej, udostępnianych z Rejestru Dowodów Osobistych i innych zbiorach danych prowadzonych przez organ wydający dowód osobisty jest: Gmina Miejska Wałcz, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Wałcz. |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
Z administratorem – Ministrem Cyfryzacji można się skontaktować poprzez adres email Z administratorem – Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora. Z administratorem – Gminą Miejską Wałcz można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora: Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz lub przez formularz kontaktowy pod adresem: http://www.walcz.pl/web/guest/kontakt/ |
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
Administrator – Minister Cyfryzacji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email Administrator – Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email W Gminie Miejskiej Wałcz, reprezentowanej przez Burmistrza Miasta Wałcz wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez adres e-mail: Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu: Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie przepisów ustawy o dowodach osobistych. |