Podstawa prawna: art. 139, art. 220, art. 222, art. 223, art. 227, art. 236 i art. 239 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1325).
WYMAGANE DOKUMENTY:
Odwołanie od decyzji.
*Odwołanie (lub zażalenie) powinno zawierać zarzuty przeciw decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kancelaria Urzędu Miasta pokój nr 7 – parter.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 60 dni - od dnia wpłynięcia odwołania/ zażalenia.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja, której odbiór następuje osobiście lub drogą pocztową z potwierdzeniem odbioru.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Na decyzję lub postanowienie wydane przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Koszalinie służy stronie prawo wniesienia skargi (2 egzemplarze) do Naczelnego Sądu Administracyjnego - Ośrodek Zamiejscowy w Szczecinie, ul. Małopolska 17, w terminie 30 dni od dnia jego otrzymania.