Wymagane dokumenty: (wniosek do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")
Wniosek o wydanie zaświadczenia o stwierdzeniu ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.
Opłaty skarbowe:
- od zaświadczenia 17 zł
- za pełnomocnictwo 17 zł
za wyjątkiem zwolnień.
Opłaty administracyjne:
Nie pobiera się.
Inne opłaty:
Nie pobiera się.
Termin i sposób załatwiania:
Zgodnie z art. 217 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego, wydanie zaświadczenia o stwierdzeniu ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni od dnia złożenia wniosku.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miasta Wałcz
Plac Wolności 1
78-600 Wałcz
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Tryb odwoławczy:
Zgodnie z art. 141 i art. 219 Kodeksu postępowania administracyjnego odmowa wydania zaświadczenia o stwierdzeniu ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie. Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Wałcz w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U.z 2019 r. poz. 1000, z późn. zm.).
UWAGI:
Brak