Wymagane dokumenty: (wniosek do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")
-Aktualny odpis z KRS-u( dot. osób prawnych)
-Pełnomocnictwo - w przypadku wypełnienia wniosku przez pełnomocnika
-dokumenty potwierdzające następstwo prawne (umowa sprzedaży, postanowienie o stwierdzeniu nabycia spadku lub akt poświadczenia dziedziczenia) w przypadku niezgodności stanu faktycznego z zapisami księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości objętej niniejszym wnioskiem
opłaty skarbowe
-pełnomocnictwo 17 zł
miejsce złożenia dokumentów: Kancelaria Ogólna Urząd Miasta Wałcz (pokój 11)
Jednostka odpowiedzialna :Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok 116, tel.67 258 44 71 wew 28
Uwagi:
1.Podanie we wniosku nr tel oraz godzin w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2. W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia