Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Redakcja

  • Redaktor główny:
    Patryk Romanowski
    promanowski@umwalcz.pl
    tel: +48 67 258 44 71 wew. 73
    fax: +48 67 258 26 18
  • Pozostali redaktorzy

 

Podstawa prawna:

- art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami.

 WYMAGANE DOKUMENTY: (druk do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")
1.  wniosek o udzielenie bonifikaty od opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntu.
2.  Zaświadczenie o dochodach za rok poprzedzający rok, za który opłata ma być wniesiona – dotyczy wszystkich osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym (do dochodów nie wlicza się dodatku „500 +”).

OPŁATY:
bez opłat

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kancelaria Urzędu Miasta (pok. 7).

TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Pismo w sprawie udzielenia bądź odmowy udzielenia bonifikaty sygnowane przez Burmistrza Miasta Wałcz

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. 114, tel. 67 258 44 71 wew. 55

TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje

UWAGI:
1. Zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami o bonifikatę mogą ubiegać się wszyscy użytkownicy, których dochód miesięczny na jednego członka gospodarstwa domowego nie przekracza 50% przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w roku poprzedzającym rok, za który opłata ma być wniesiona, ogłaszanego przez Prezesa GUS.
2. W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta (pok. Nr 7).
3. Zaleca się aby przed złożeniem stosownych dokumentów skonsultować ich treść z pracownikiem odpowiedzialnym za załatwienie sprawy (pok. 114)

 

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Wniosek
wniosek(3).pdf (161.56 KB) Dodający: Przemysław Draus
pdf 161.56 KB Przemysław Draus

Opis Data Zmieniający Porównaj
Utworzono artykuł
Data: 21-04-2020 07:50 Zmieniający: Przemysław Draus
21-04-2020 07:50 Przemysław Draus