Podstawa prawna:
- art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami.
WYMAGANE DOKUMENTY: (druk do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")
1. wniosek o udzielenie bonifikaty od opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntu.
2. Zaświadczenie o dochodach za rok poprzedzający rok, za który opłata ma być wniesiona – dotyczy wszystkich osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym (do dochodów nie wlicza się dodatku „500 +”).
OPŁATY:
bez opłat
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kancelaria Urzędu Miasta (pok. 7).
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Pismo w sprawie udzielenia bądź odmowy udzielenia bonifikaty sygnowane przez Burmistrza Miasta Wałcz
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. 114, tel. 67 258 44 71 wew. 55
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje
UWAGI:
1. Zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami o bonifikatę mogą ubiegać się wszyscy użytkownicy, których dochód miesięczny na jednego członka gospodarstwa domowego nie przekracza 50% przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w roku poprzedzającym rok, za który opłata ma być wniesiona, ogłaszanego przez Prezesa GUS.
2. W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta (pok. Nr 7).
3. Zaleca się aby przed złożeniem stosownych dokumentów skonsultować ich treść z pracownikiem odpowiedzialnym za załatwienie sprawy (pok. 114)