WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek na zawarcie umowy na umieszczenie tablicy reklamowej. Formularz wniosku można również uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami (pok. 116). (druk do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")
OPŁATY:
bez opłaty za rozpatrzenie wniosku
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kancelaria Urzędu Miasta (pok. 7)
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 14 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Umowę podpisuje osoba reprezentująca wnioskodawcę w siedzibie Urzędu (pok. nr 114).
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. nr 114, tel. 67 258-44-71 wew. 55.
TRYB ODWOŁAWCZY:Nie przysługuje.
UWAGI:
1. W przypadku niekompletności wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia w terminie 7 dni w Kancelarii. W przypadku niedotrzymania tego terminu, wniosek pozostanie bez rozpoznania.
2. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.