Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Redakcja

  • Redaktor główny:
    Patryk Romanowski
    promanowski@umwalcz.pl
    tel: +48 67 258 44 71 wew. 73
    fax: +48 67 258 26 18
  • Pozostali redaktorzy

 

WYMAGANE DOKUMENTY:
1.    Wniosek na zawarcie umowy na umieszczenie tablicy reklamowej. Formularz wniosku można również uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami  (pok. 116). (druk do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")

OPŁATY:
bez opłaty za rozpatrzenie wniosku

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kancelaria Urzędu Miasta (pok. 7)

TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 14 dni.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Umowę podpisuje osoba reprezentująca wnioskodawcę w siedzibie Urzędu (pok. nr 114).

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. nr 114, tel. 67 258-44-71 wew. 55.

TRYB ODWOŁAWCZY:Nie przysługuje.

UWAGI:
1. W przypadku niekompletności wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia w terminie 7 dni w Kancelarii. W przypadku niedotrzymania tego terminu, wniosek pozostanie bez rozpoznania.
2. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.

 

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Wniosek
Wniosek(7).doc (27.50 KB) Dodający: Przemysław Draus
doc 27.50 KB Przemysław Draus

Opis Data Zmieniający Porównaj
Utworzono artykuł
Data: 20-04-2020 10:58 Zmieniający: Przemysław Draus
20-04-2020 10:58 Przemysław Draus