WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o wyrażenie zgody na zajęcie terenu należącego do Gminy Miejskiej Wałcz, niebędącego drogą publiczną lub wewnętrzną gminną. (druk do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")
- Załączniki:
mapka poglądowa terenu lub numer i data pisma, na podstawie którego uzyskano zgodę na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane (jeżeli miejsce prowadzenia prac nie uległo zmianie).
OPŁATY OD WNIOSKU:
Opłata za zajęcie terenu zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Miasta Wałcz nr 0050.1.52.2014 z dnia 09.05.2014r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za krótkotrwałe zajęcie gruntów stanowiących własność Gminy Miejskiej Wałcz w celu realizacji infrastruktury technicznej z wyłączeniem gruntów wchodzących w skład pasów drogowych o statusie drogi publicznej
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kancelaria Urzędu Miasta (pok. 7).
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Zgoda jest wyrażana w formie pisemnej wraz z dokumentem księgowym dotyczącym wysokości opłaty; dostarczane za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. nr 114, tel. 67 258 44 71 wew. 55
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
UWAGI:
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
- Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.