Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Redakcja

  • Redaktor główny:
    Patryk Romanowski
    promanowski@umwalcz.pl
    tel: +48 67 258 44 71 wew. 73
    fax: +48 67 258 26 18
  • Pozostali redaktorzy

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wniosek o wyrażenie zgody na zajęcie terenu należącego do Gminy Miejskiej Wałcz, niebędącego drogą publiczną lub wewnętrzną gminną. (druk do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")
  2. Załączniki:

mapka poglądowa terenu lub numer i data pisma, na podstawie którego uzyskano zgodę na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane (jeżeli miejsce prowadzenia prac nie uległo zmianie).

OPŁATY OD WNIOSKU:

Opłata za zajęcie terenu zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Miasta Wałcz nr 0050.1.52.2014 z dnia 09.05.2014r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za krótkotrwałe zajęcie gruntów stanowiących własność Gminy Miejskiej Wałcz w celu realizacji infrastruktury technicznej z wyłączeniem gruntów wchodzących w skład pasów drogowych o statusie drogi publicznej

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Kancelaria Urzędu Miasta (pok. 7).

TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 30 dni.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Zgoda jest wyrażana w formie pisemnej wraz z dokumentem księgowym dotyczącym wysokości opłaty; dostarczane za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu.

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. nr 114, tel. 67 258 44 71 wew. 55

TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

UWAGI:

  1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
  2.  Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.

 

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Wniosek
wniosek(6).doc (26.00 KB) Dodający: Przemysław Draus
doc 26.00 KB Przemysław Draus

Opis Data Zmieniający Porównaj
Utworzono artykuł
Data: 20-04-2020 10:54 Zmieniający: Przemysław Draus
20-04-2020 10:54 Przemysław Draus