Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Redakcja

  • Redaktor główny:
    Patryk Romanowski
    promanowski@umwalcz.pl
    tel: +48 67 258 44 71 wew. 73
    fax: +48 67 258 26 18
  • Pozostali redaktorzy

 

Podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 2224), Ustawa z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1044).

I. WYMAGANE DOKUMENTY: (druk do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki")
1. Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego.
2. Załączniki
   - zagraniczny dokument stanu cywilnego jeśli stanowi on podstawę uzupełnienia wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
   - dokument stwierdzający tożsamość.
3. Do wglądu:

II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:
- za wydanie zupełnego odpisu w wyniku uzupełnienia aktu stanu cywilnego - 39,00 zł.

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Bez zbędnej zwłoki.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Stanu Cywilnego (USC).

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję o odmowie dokonania czynności. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

VI. UWAGI:
Sprawy załatwia się w pokoju  4 lub 6,  tel. 67 258 44 71 w. 52 i  67 258 28 57.

 

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
pobierz_plik(17).doc (48.00 KB) Dodający: Przemysław Draus
doc 48.00 KB Przemysław Draus

Opis Data Zmieniający Porównaj
Utworzono artykuł
Data: 27-04-2020 09:45 Zmieniający: Przemysław Draus
27-04-2020 09:45 Przemysław Draus