Ogłoszenie Burmistrza Miasta Wałcz
z dnia 20.02.2025r.
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu Uchwały „w sprawie zasad i warunków sytuowania tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz szyldów na terenie Gminy Miejskiej Wałcz.”
Na podstawie art. 37b ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz Uchwały nr IX/XI/110/24 z dnia 17 grudnia 2024 r.
Zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu Uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz szyldów na terenie Gminy Miejskiej Wałcz (zwaną dalej Uchwałą Krajobrazową) w dniach od 20.02.2025 r. do 20.03.2025 r.
Dokument zostanie wyłożony w dniach od 20.02.2025 r. do 20.03.2025 r. w Urzędzie Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Wałcz w zakładce Zagospodarowanie Przestrzenne/Plany Zagospodarowania Przestrzennego.
Uwagi do projektu planu można składać w terminie do dnia 20.03.2025r., na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego na adres:
- Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz,
- e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , - skrytka ePUAP: /4am3ot27ub/skrytka lub /4am3ot27ub/SkrytkaESP.
- adres e-Doręczeń: AE:PL-69445-77314-GSICS-24
Uwagi do projektu aktu planowania przestrzennego można składać także na formularzu, którego wzór został określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Wzór ww. formularza dostępny jest w siedzibie Urzędu Miasta Wałcz (pok. nr 11) oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Wałcz: http://www.bip.walcz.pl/ w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne / Formularze.
Składający uwagi, podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Uwagi złożone po upływie wyznaczonego terminu - pozostawia się bez rozpatrzenia.
Organem właściwym do rozpatrywania uwag jest Burmistrz Miasta Wałcz.
Dyskusja publiczna (spotkanie otwarte) nad przyjętymi w projekcie Uchwały Krajobrazowej rozwiązaniami odbędzie się 03.03.2025 r. w Urzędzie Miasta Wałcz, Plac Wolności 1 (sala 109) o godz. 14:00.
Ponadto w ramach konsultacji społecznych wynikających z art. 8i ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w dniach od 20.02.2025 r. do 20.03.2025 r. na stronie https://walcz.konsultacjejst.pl/ zostanie przeprowadzona ankieta.
Zapraszamy do udziału w konsultacjach społecznych!