Nabór kandydatów do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Burmistrz Miasta Wałcz działając na podstawie Uchwały Nr VII/SXIV/77/15 Rady Miasta Wałcz z dnia 27 października 2015 r. w sprawie określenia trybu powołania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku w Wałczu ogłasza rozpoczęcie procedury wyłaniania kandydatów na przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
Zgłoszenie kandydata do Rady następuje poprzez poprawne wypełnienie FORMULARZU ZGŁOSZENIA KANDYDATA NA WYBORY PRZEDSTAWICIELI ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO (..), stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr VII/SXIV/77/15 Rady Miasta Wałcz z dnia 27 października 2015 r. a następnie złożenie jej wraz z wymaganymi dokumentami:
1) osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Wałcz (s.11.budynek A)
2) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Wałcz Plac Wolności 1 , 78-600 Wałcz z dopiskiem „Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego”.
Termin zgłaszania kandydatów na członków Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego upływa 25 listopada 2024 r.
O terminowości dokonania zgłoszenia decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Wałcz.
Spotkanie organizacyjne dot. wyborów odbędzie się 19 listopada 2024 r. o godz. 16.00 w Centrum Organizacji Pozarządowych (budynek Kina Tęcza I piętro).
Dodatkowych informacji w sprawie udziela Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miasta Wałcz – p. Anna Czerniewicz (tel. 67 258 44 71 w. 56)
e-mail:
/-/ wz. Adam Biernacki
Burmistrz Miasta Wałcz