Ogólny opis i wymagane dokumenty:
Jeżeli Twój pojazd jest napędzany energią elektryczną, możesz wnioskować o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa.
To oznaczenie uzyskasz bezpłatnie po wypełnieniu wniosku (druk dostępny poniżej w zakładce "Załączniki"). Jeżeli nie możesz go wydrukować, wypełnisz go u nas.
Jeżeli jesteś właścicielem, ale nie przerejestrowałeś jeszcze pojazdu, przynieś ze sobą dokumenty potwierdzające ten fakt (np. umowy, faktury).
Wystarczy, że do urzędu przyjdzie jeden z właścicieli pojazdu. Gdy załatwiasz za kogoś sprawę, przedstaw pełnomocnictwo od jednego z właścicieli.
Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł. Opłatę można uiścić w kasie Urzędu Miasta Wałcz od pon. do pt. w godz. 8:00 – 15:00 (przerwa 12:00 - 12:15) lub przelewem na konto Urzędu w banku PEKAO S.A. O/Wałcz nr 31 1240 3712 1111 0000 4363 6662.

Podstawa prawna:

-      ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, wraz z przepisami wykonawczymi,
-      ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. - o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miasta Wałcz Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, niski parter, pok. nr 013

Opłaty:
Nalepka wydawana jest bezpłatnie.
Opłacie podlega złożenie pełnomocnictwa: 17,00 zł - pełnomocnictwo od każdej osoby, za którą załatwisz sprawę.
W przypadku, gdy pełnomocnikiem będzie Twój mąż, żona, rodzic, dziecko, rodzeństwo, dziadkowie, wnuki - pełnomocnictwo jest bezpłatne.

Termin i sposób załatwienia:
Nalepka wydawana jest od razu po złożeniu wniosku.

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Wniosek doc 24.65 KB Przemysław Draus
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
środa, 22 kwiecień 2020 10:54 Przemysław Draus