ROOT
Pliki do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki"
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Mirosław Gardziński
- Wytworzony przez: Karolina Miazga (Starszy Inspektor ds. Personalnych)
Protokół do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki"
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Mirosław Gardziński
- Wytworzony przez: Patrycja Kamczycka (Z-ca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego)
Plik do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki"
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Mirosław Gardziński
- Wytworzony przez: Karolina Miazga (Inspektor ds. samorządowych)
Protokół do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki"
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Mirosław Gardziński
- Wytworzony przez: Patrycja Kamczycka (Z-ca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego)
Realizując zadania wynikające z ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (Dz. U. z 2018 poz. 870) corocznie, w terminie do 30 czerwca, właściwy organ zamieszcza informację zbiorczą o rozpatrzonych w poprzednim roku petycjach wniesionych do tego organu.
W 2022 roku do Rady Miasta Wałcz wpłynęło 7 petycji.
1. Jedna petycja w sprawie złego funkcjonowania Spółdzielni Socjalnej Ważka. Rada Miasta Wałcz podjęła uchwałę nr VIII/LIII/456/22 w sprawie przesłania petycji, gdyż nie jest organem właściwym do rozpatrzenia tej petycji.
2. Druga petycja w sprawie postawienia latarni przy budynkach na ulicy Nowomiejskiej. Rada Miasta Wałcz podjęła uchwałę nr VIII/LIX/493/22 w sprawie rozpatrzenia petycji. Petycja została uwzględniona.
3. Trzecia petycja w sprawie realizacji remontu ulic Chrząstkowa. Rada Miasta Wałcz podjęła uchwałę nr VIII/LIX/495/22 w sprawie rozpatrzenia petycji. Petycja została uwzględniona.
4. Czwarta petycja w sprawie realizacji remontu ulicy Wilczej. Rada Miasta Wałcz podjęła uchwałę nr VIII/LIX/494/22 w sprawie rozpatrzenia petycji. Petycja nie została uwzględniona.
5. Piąta petycja w sprawie realizacji remontu chodników przy ulicy Kruczej. Rada Miasta Wałcz podjęła uchwałę nr VIII/LX/504/22 w sprawie rozpatrzenia petycji. Petycja została uwzględniona.
6. Szósta petycja w sprawie utworzenia Młodzieżowej karty miasta Wałcz. Rada Miasta Wałcz podjęła uchwałę nr VIII/LXIV/529/22 w sprawie rozpatrzenia petycji. Petycja nie została uwzględniona.
7. Siódma petycja w sprawie utworzenia Młodzieżowej Rady Miasta Wałcz. Rada Miasta Wałcz podjęła uchwałę nr VIII/LXIV/530/22 w sprawie rozpatrzenia petycji. Petycja nie została uwzględniona.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Mirosław Gardziński
- Wytworzony przez: Karolina Miazga (Inspektor ds. samorządowych)
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 2
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 15
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 2
W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Przykładowej Instytucji: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z Przykładową Instytucją i jej komórkami organizacyjnymi.
O BIP Liczba artykułów: 13
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 6
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 2
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 2
W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.
Urząd Miasta Liczba artykułów: 13
Organizacja Urzędu Liczba artykułów: 6
Godziny przyjęć Interesantów:
poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30, z poniższymi wyjątkami :
Rada Miasta Liczba artykułów: 650
Obwieszczenia, Ogłoszenia Liczba artykułów: 50
Protokoły z sesji / wyniki głosowań Liczba artykułów: 80
Komisje / potokoły z komisji Liczba artykułów: 383
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji Liczba artykułów: 64
Skład osobowy komisji:
Kuch Halina - Przewodnicząca Komisji
Mikłaszewicz Alfred - Zastępca Przewodniczącej Komisji
Giłka Marek - Członek Komisji
Świątkowska Magdalena - Członek Komisji
Terefenko Bożena - Członek Komisji
Wilczyńska Katarzyna - Członek Komisji
Wojtanek Piotr - Członek Komisji
Protokoły z komisji Liczba artykułów: 41
Porządki posiedzeń komisji Liczba artykułów: 23
Komisja Rewizyjna Liczba artykułów: 90
Skład osobowy komisji:
Gnojewski Tadeusz - Przewodniczący Komisji
Ryder Zdzisław - Zastępca Przewodniczącego Komisji
Giłka Marek - Członek Komisji
Korzeniewska Anna - Członek Komisji
Bogusława Towalewska - Członek Komisji
Szalla Dariusz - Członek Komisji
Protokoły z komisji Liczba artykułów: 55
Porządki posiedzeń komisji Liczba artykułów: 35
Komisja Spraw Społecznych Liczba artykułów: 68
Skład osobowy komisji:
Romanowski Piotr- Przewodniczący Komisji
Wilczyńska Katarzyna- Zastępca Przewodniczącego Komisji
Ćmiel Bartosz- Członek Komisji
Kuch Halina- Członek Komisji
Łakomy Paweł- Członek Komisji
Piotrowski Krzysztof- Członek Komisji
Trojanowska Kamila- Członek Komisji
Maciej Goszczyński- Członek Komisji
Protokoły z komisji Liczba artykułów: 41
Porządki posiedzeń komisji Liczba artykułów: 27
Komisja Oświaty, Kultury i Sportu Liczba artykułów: 71
Skład osobowy komisji:
Giłka Marek - Przewodniczący Komisji |
Łakomy Paweł - Członek Komisji |
Protokoły z komisji Liczba artykułów: 43
Porządki posiedzeń komisji Liczba artykułów: 28
Komisja Budżetu i Gospodarki Liczba artykułów: 87
Skład osobowy komisji:
Towalewska Bogusława - Przewodnicząca Komisji |
Ogonowska Anna - Członek Komisji |
Protokoły z komisji Liczba artykułów: 55
Porządki posiedzeń komisji Liczba artykułów: 32
Wspólne posiedzenia Komisji Liczba artykułów: 3
Protokoły z komisji Liczba artykułów: 3
Interpelacje / zapytania Liczba artykułów: 107
Interpelacje i zapytania publikowane do dnia 31.12.2020 dostępne są w archiwum BIP
Interpelacje Liczba artykułów: 19
Zapytania Liczba artykułów: 34
Odpowiedzi do interpelacji Liczba artykułów: 19
Odpowiedzi do zapytań Liczba artykułów: 35
Plany pracy Liczba artykułów: 3
Rejest petycji do Rady Miasta Wałcz Liczba artykułów: 23
Wybory ławników Liczba artykułów: 1
Jednostki Budżetowe Liczba artykułów: 11
Przedszkola Publiczne i Żłobek Liczba artykułów: 5
Pomoc Społeczna Liczba artykułów: 2
Szkoły Liczba artykułów: 4
Posiadające Osobowość Prawną Liczba artykułów: 6
Zakłady Budżetowe Liczba artykułów: 2
Funkcjonowanie samorządu gminnego Liczba artykułów: 1
Raport o stanie Gminy Miejskiej Wałcz Liczba artykułów: 5
Oświadczenia Majątkowe Liczba artykułów: 33
Rada Miasta Wałcz Liczba artykułów: 5
Urząd Miasta Wałcz Liczba artykułów: 8
Kierownictwo Urzędu Liczba artykułów: 4
Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Miasta Liczba artykułów: 4
Jednostki podległe Liczba artykułów: 20
Informacje i ogłoszenia Liczba artykułów: 41
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 251
Plan postępowań o zamówienia publiczne Liczba artykułów: 6
Przetargi aktualne Liczba artykułów: 63
Przetargi zakończone Liczba artykułów: 4
Zapytania ofertowe Liczba artykułów: 178
Karty usług Liczba artykułów: 116
Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Środowiska Liczba artykułów: 16
Ochrona środowiska Liczba artykułów: 8
Zieleń miejska Liczba artykułów: 2
Planowanie przestrzenne Liczba artykułów: 6
Wydział Gospodarki Nieruchomościami Liczba artykułów: 12
Gospodarka nieruchomościami Liczba artykułów: 8
Mieszkania komunalne Liczba artykułów: 1
Dzierżawa gruntów gminnych i reklamy Liczba artykułów: 3
Wydział Edukacji Liczba artykułów: 6
Wydział Spraw Społecznych Liczba artykułów: 14
Realizacja zadań publicznych - organizacje pozarządowe Liczba artykułów: 3
Zasady wynajmowania lokali z mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Wałcz Liczba artykułów: 2
Wydział Inwestycji i Realizacji Projektów Liczba artykułów: 1
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Liczba artykułów: 7
Wydział Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa Liczba artykułów: 10
Wydział Księgowości Liczba artykułów: 11
Podatki Liczba artykułów: 6
Wydział Spraw Obywatelskich Liczba artykułów: 15
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych) |
|
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Administratorami są: W zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej, udostępnianych z Rejestru Dowodów Osobistych i innych zbiorach danych prowadzonych przez organ wydający dowód osobisty jest: Gmina Miejska Wałcz, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Wałcz. |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
Z administratorem – Ministrem Cyfryzacji można się skontaktować poprzez adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z administratorem – Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora. Z administratorem – Gminą Miejską Wałcz można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora: Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz lub przez formularz kontaktowy pod adresem: http://www.walcz.pl/web/guest/kontakt/ |
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
Administrator – Minister Cyfryzacji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Administrator – Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby administratora. W Gminie Miejskiej Wałcz, reprezentowanej przez Burmistrza Miasta Wałcz wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerem telefonu: 67 258 44 71 wew. 31 Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu: Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie przepisów ustawy o dowodach osobistych. |
Dowody osobiste Liczba artykułów: 5
Sprawy meldunkowe Liczba artykułów: 8
Zgromadzenia Liczba artykułów: 1
Klauzule RODO Liczba artykułów: 1
Urząd Stanu Cywilnego Liczba artykułów: 23
Dane kontaktowe, godziny urzędowania, opłaty skarbowe Liczba artykułów: 1
Wydawanie aktów stanu cywilnego Liczba artykułów: 1
Urodzenie Liczba artykułów: 4
Małżeństwo Liczba artykułów: 5
Zgon Liczba artykułów: 1
Sprostowanie i uzupełnienie Liczba artykułów: 2
Transkrypcje, ustalenia, odtworzenia Liczba artykułów: 2
Rozwód Liczba artykułów: 3
Zmiana imienia i nazwiska Liczba artykułów: 3
50 lecie pożycia małżeńskiego Liczba artykułów: 1
Inspektor Ochrony Danych Liczba artykułów: 1
Sprzedaż / dzierżawa / najem nieruchomości Liczba artykułów: 320
Przetargi na sprzedaż/ dzierżawę nieruchomości Liczba artykułów: 73
Przetargi aktualne Liczba artykułów: 6
Przetargi zakończone Liczba artykułów: 67
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży Liczba artykułów: 83
Wykaz działek przeznaczonych do wydzierżawienia/użyczenia Liczba artykułów: 101
Wykazy i przetargi na najem lokali usługowych / użytkowych Liczba artykułów: 63
Zagospodarowanie przestrzenne Liczba artykułów: 46
Plany zagospodarowania przestrzennego Liczba artykułów: 46
Informacje i ogłoszenia (ZP) Liczba artykułów: 11
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Wałcza Liczba artykułów: 1
Obowiązujące plany zagospodarowania przestrzennego miasta Wałcza Liczba artykułów: 31
Ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Wałcza Liczba artykułów: 1
Dane przestrzenne Liczba artykułów: 2
Plany rozwoju miasta Liczba artykułów: 2
Wybory i Referenda Liczba artykułów: 1
Nabór na stanowiska Liczba artykułów: 120
Nabór w Urzędzie Miasta Liczba artykułów: 56
Archiwum (Nabór w Urzędzie Miasta) Liczba artykułów: 2
Nabór w jednostkach Liczba artykułów: 9
Wyniki naborów Liczba artykułów: 55
Kontrole Liczba artykułów: 101
Kontrole wewnętrzne Liczba artykułów: 40
Kontrole zewnętrzne Liczba artykułów: 59
Ogólny schemat procedury kontroli przedsiębiorców Liczba artykułów: 2
Ochrona środowiska Liczba artykułów: 35
Konsultacje społeczne Liczba artykułów: 8
Konsultacje społeczne - archiwum Liczba artykułów: 1
Podatki i opłaty Liczba artykułów: 19
Wykaz udzielonych ulg Liczba artykułów: 10
Interpretacje indywidualne Liczba artykułów: 3
Nagrody i odznaczenia lokalne Liczba artykułów: 3
Straż Miejska Liczba artykułów: 3
Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Liczba artykułów: 0
Budżet Liczba artykułów: 5
Sprawozdania Finansowe Liczba artykułów: 77
Łączne sprawozdania Liczba artykułów: 5
Sprawozdania Jednostek Organizacyjnych oraz Urzędu Miasta Liczba artykułów: 72
Edukacja Liczba artykułów: 3
Wody Liczba artykułów: 4
Żłobek Miejski Liczba artykułów: 0
Obwieszczenia (ZP) Liczba artykułów: 265
Ochrona danych osobowych Liczba artykułów: 8
Klauzule informacyjne Liczba artykułów: 7
Rejestr zgromadzeń Liczba artykułów: 7
Organizacje pozarządowe Liczba artykułów: 138
Dotacje Liczba artykułów: 132
Informacje ogólne Liczba artykułów: 6
75-lecie Wałeckiego Sportu oraz XXVII Sportowy Turniej Miast i Gmin Liczba artykułów: 0
Najem lokali/ listy osób uprawnionych Liczba artykułów: 8
Zgodnie z § 16 ust. 7 uchwały Nr VIII/XXXII/282/21 Rady Miasta Wałcz z dnia 16 lutego 2021 r. podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta, stronie internetowej urzędu oraz poprzez wyłożenie do wglądu w siedzibie TBS Sp. z o.o. ul. Budowlanych 9 i na stronie internetowej Wynajmującego na okres 30 dni:
- listę osób uprawnionych do przydziału lokalu na czas nieoznaczony na rok 2022,
- listę osób uprawnionych do przydziału lokalu w ramach najmu socjalnego na rok 2022.
- listę osób uprawnionych do przydziału lokalu na czas nieoznaczony na rok 2023
- listę osób uprawnionych do przydziału lokalu w ramach najmu socjalnego na rok 2023
- listy osób uprawnionych do przydziału lokalu na czas nieoznaczony na rok 2024
- listy osób uprawnionych do przydziału lokalu w ramach najmu socjalnego na rok 2024
- listy osób niezakwalifikowanych do przydziału lokalu na czas nieoznaczony na rok 2024
- listy osób niezakwalifikowanych do przydziału lokalu w ramach najmu socjalnego na rok 2024